§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu Hotelarskiego FOTEX i jest integralną częścią umowy zawieranej poprzez dokonanie rezerwacji lub zameldowanie się.
Gość hotelowy zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu od momentu przybycia do obiektu Fotex.
Regulamin ma na celu zapewnienie spokojnego i bezpiecznego pobytu wszystkim gościom obiektu Fotex.
§ 2. Doba hotelowa
Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
W przypadku chęci przedłużenia pobytu, Gość powinien zgłosić to w recepcji najpóźniej do godziny 10:00 w dniu planowanego wyjazdu.
Przedłużenie pobytu może być uzależnione od dostępności pokoi i wymaga zgody recepcji.
§ 3. Rezerwacja i meldunek
Rezerwacji można dokonać osobiście, telefonicznie, mailowo lub przez stronę internetową hotelu.
Gość hotelowy zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem w celu dokonania meldunku.
Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki lub pełnej opłaty z góry za cały pobyt.
W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie jego trwania, hotel nie zwraca opłat za niewykorzystane doby.
§ 4. Odpowiedzialność hotelu
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gości z wyjątkiem rzeczy złożonych do depozytu w Recepcji.
Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu, mają zbyt dużą wartość w stosunku do standardu hotelu lub zajmują zbyt dużo miejsca.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
Za zagubienie lub zniszczenie klucza do pokoju obowiązuje opłata w wysokości 50 zł.
Rzeczy pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotel przechowa maksymalnie 7 dni. Gość powinien zorganizować odbiór rzeczy we własnym zakresie.
Hotel nieodpłatnie przechowa bagaż, tylko podczas pobytu.
Sprzątanie pokoju w trakcie pobytu odbywa się na życzenie Gościa, po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji.
W obiekcie zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane przez 14 dni i mogą być udostępnione jedynie na żądanie odpowiednich służb.
W obiekcie hotelarskim (w pokojach i w ciągach komunikacyjnych) zainstalowany jest system czujek dymu, przeciwpożarowych (PPOŻ), w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej.
§ 5. Obowiązki Gościa
Gość hotelowy zobowiązany jest do:
a) przestrzegania ciszy nocnej w godzinach 22:00-6:00,
b) zachowania porządku i dbania o powierzone mienie,
c) nie zakłócania spokoju innym Gościom.
d) przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i BHP.
W obiekcie hotelarskim obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów elektronicznych poza miejscami do tego wyznaczonymi. Za naruszenie tego zakazu hotel ma prawo obciążyć Gościa kwotą 500 zł., a w przypadku załączenia się alarmu przeciwpożarowego i przyjazdu straży pożarnej Gość zostanie pociągnięty do odpowiedzialności. Za bezpodstawne wezwanie służb ratowniczych kodeks wykroczeń przewiduję karę aresztu, ograniczenia wolności i grzywnę do 1500 zł.
Gość zostanie pociągnięty do odpowiedzialności za uszkodzenie lub zasłonięcie czujki przeciwpożarowej w kwocie 100 zł.
Zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych niebędących wyposażeniem pokoju.
§ 6. Odpowiedzialność Gościa
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia, zniszczenia wyposażenia lub urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go Gości.
W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza.
W przypadku rażącego naruszenia regulaminu, hotel ma prawo natychmiastowego wymeldowania Gościa bez zwrotu kosztów pobytu.
§ 7. Przechowywanie rzeczy i parking
Hotel oferuje możliwość przechowania bagażu przed zameldowaniem i po wymeldowaniu Gościa, w tym samym dniu, po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją,
Parking hotelowy jest dostępny dla Gości hotelu. Hotel nie ponosi odpwiedzialności za uszkodzenia ani kradzież pojazdów pozostawionych na parkingu.
§ 8. Reklamacje
Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące pobytu należy zgłaszać niezwłocznie w recepcji.
Hotel rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia.
Rozpoczęcie pobytu w Hotelu jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego regulaminu przez Gościa.
Menadżer Hotelu